پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پارک علم و فناوری منشاء امید است

پارک علم و فناوری منشاء امید است

- 1402/05/01

فرماندار مشهدمقدس و مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف رفع موانع تولید در پارک علم و فناوری خراسان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان، مدیرکل آب و فاضلاب استان، مدیرکل برق منطقه و مدیرکل راهداری مشهد، فرماندار مشهد و معاونین وی را همراهی می‌کردند. 

محسن داوری در این بازدید با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان محور حرکت در کشور هستند و باعث پیشرفت و تعالی هستند.

وی در بازدید از شرکت دانش‌بنیان احیاء درمان پیشرفته که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت دارد، افزود: باید دست دلالان را از مدیریت فضای نخبگانی کوتاه کرد، جوانان ما شناخت کافی از شرکت‌های دانش‌بنیان ندارند و درگیر احساسات بیرون و داخل هستند. 

داوری تصریح کرد: ما آمادگی حمایت داریم و می‌باید پارک علم و فناوری در دانشگاه‌ها مستقر شوند و نماینده‌ای به صورت هفتگی با دانشجویان مستعد و علاقمند ارتباط برقرار کند. 

وی تاکید کرد جایی که می‌توان امید را روز به روز در جامعه بیشتر کرد همین پارک علم و فناوری است. 

در ادامه مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: آنچه که در پارک علم  و فناوری رقم می‌خورد حاکمیت علم و نوآوری است. 

وی افزود: بسیاری از مشکلات استان، ایران اسلامی و حتی کشورهای دیگر با استفاده از نبوغ و توانمندی نخبگان شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان تامین می‌گردد. 

در نشست نهایی این بازدید پیرامون موضوعات مختلفی از جمله آب و فاضلاب، برق، راهداری، مالیات و توسعه پارک علم و فناوری خراسان گفتگو شد و تصمیمات راهبردی‌ای گرفته شد.



دانلود پیوست خبر 1 1
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.